G ä s t b o k e n …..

I kväll / natt har min födelsedag firats med några av mina fina vänner.

Tyvärr kunde inte alla komma.

Men vi andra hade det underbart fluffigt.

Massa prat i det bästa sällskapet som finns.

Gamla & nya vänner i en skön supersocial mix.

Älskar alla dessa ljuvlon & att de alla är sig själva & ingen den andra lik.

Jag önskade mig endast att alla sötisarna skulle komma ….

….men en drös presenter fick jag iaf!

 

Kvällen till ära förvandlade jag bloggen till gästbok.

En del av mina kära skrev här under :

 

stort grattis syster

 

Mycket trevlig kväll som förra gången/ Jimmy

 

Grattis värdens underbaraste Linda! ❤
Alltid lika trevligt att komma hem till er 🙂
Massor av pussar & kramar // Sussie &  Becky ❤

 

grattis Linda det var jättetrevligt att komma hit mvh baris

 

Grattis på födelsedagen underbara Linda. Härligt att träffa dig och din fina familj och trevliga vänner. kram Sara

 

Grattis vännen<3.. Jag är underbart lycklig att få närvara här idag.. Nostalgi på hög nivå. Love you ❤

 

En helt oslagbar kväll med massor av prat o en minst lika stor del alkohol i en perfekt kombo = en helt fantastisk födelsedagsfest! O jag vet att du tycker precis detsamma! Älskar dig babeski! ❤ ❤ ❤

Kommentera

